Jornadas de Investigación

PhDay

Formado por estudiantes de nuestros cinco programas de doctorado: Biología; Bioquímica, Biología Molecular y Biomedicina; Ecología; Microbiología y Parasitología; y Ecología, Conservación y Restauración de Ecosistemas. Los participantes expusieron sus proyectos de doctorado con el objetivo de dar a conocer qué es un doctorado, qué proyectos de doctorado se abordan en nuestra Facultad y cómo se organiza el doctorado en la Universidad Complutense.

Formed by students from our five PhD programs: Biology; Biochemistry, Molecular Biology and Biomedicine; Ecology; Microbiology and Parasitology; and Ecology, Conservation and Restoration of Ecosystems. Participants told about their PhD projects since the purpose was to learn what a PhD is, which PhD projects are addressed in our Faculty and how doctorate is organized in Complutense University.